A.D. 1051 x 1052 or 1053 x 1057. Writ of King Edward declaring that the land at Coney Weston, Suffolk, is to belong to St Edmunds monastery with everything which is known to pertain lawfully to that house. English.
Archive: Bury St Edmunds
MSS: 1. Cambridge, U.L., Ff. 2. 33, 23r (s. xiii2)
2. BL Add. 14847, 31v (s. xiv)
Printed: K 880 ex MS 1; Harmer, Writs, no. 20 (p. 162) ex MS 1, with translation.
Comments: Harmer, Writs, pp. 149, 442-3; Hart, ECEE, no. 115, authentic.
Eadward kyng gret Aylmer bisscop 7 Aelfger erl and Toly and alle mine þeynes on Suffolke and Norfolke frendlike. And ic kithe ou þat ic wille þat þat lond at Cunegestone lige into Seynt Eadmundes minstre and alle þe þinge þat þer to mid rithte bireð mid sake and mid sokne so ful and so forth so ihe alle for Gode witen þat it mid rithte in bureð.